Rejestracja online

  • Pula wolnych terminów zaoferowanych na początku stycznia 2022r. wyczerpała się.

  • Pula terminów u nowego psychoterapeuty z marca 2022r. u Adama Intrysa wyczerpała się.

  • Do wszystkich specjalistów obowiązuje lista oczekujących (w trakcie rejestracji należy wybrać dowolny dzień i godzinę - na liście oczekujących nie ma on znaczenia).

  • MARZEC 2022 Planujemy uruchomienie grupy rozwojowo-terapeutycznej dla mężczyzn niehetero, więcej tutaj

  • Wybrany dzień i godzina na liście oczekujących nie mają znaczenia.

    50 min

Polityka rezerwacji

Mogą Państwo zmienić termin pierwszej rezerwacji lub odwołać ją, jednak nie później, niż dobę przed planowaną sesją na trzy sposoby

(1) wysyłając SMS pod nowy numer poradni 515-506-600 lub

(2) wysyłając wiadomość na kontakt@psychoporadnia.wroclaw.pl lub

(3) kontaktując się telefonicznie lub SMSowo ze specjalistą

Odwołanie lub zmiana terminu pierwszej sesji za późno (<24h) zobowiązuje Państwa do uregulowania płatności za nią:

(1) w formie wpłaty na „zrzutkę” w serwisie zrzutka.pl/z/psychoporadnia (dostępne metody płatności to przelew natychmiastowy z banku, z karty debetowej i debetowej oraz przelew BLIK),

(2) ekspresowym „przelewem na telefon” w systemie BLIK dostępnym w większości mobilnych aplikacji bankowych (odbiorca: Wrocławska Psychoporadnia; tytuł: Usługa psychologiczna, imię i nazwisko specjalisty; specjalny numer telefonu do przelewów: 500834704).

(3) lub tradycyjnym przelewem na konto Wrocławskiej Psychoporadni (odbiorca: Wrocławska Psychoporadnia, tytuł: Usługa Psychologiczna, imię i nazwisko specjalisty, numer konta w mBanku 49 1140 2004 0000 3302 7833 4820). 

 

Pacjenci, którzy zarezerwują po raz kolejny pierwsze sesje i nie pojawią się na niej/nich zostaną zablokowani przez system rezerwacji, chyba, że dokonają jej/ich opłacenia.

 

Drugą i kolejne sesje należy odwoływać w tygodniu poprzedzającym nieobecność, chyba, że specjalista ustanowi inne zasady. W przypadku powtarzających się nieobecności specjalista odmówi Państwu świadczenia usług poradnictwa lub psychoterapii. 

Drugą i kolejne sesje należy opłacać po zakończeniu sesji odliczoną gotówką w gabinecie lub wpłatą na „zrzutkę” w serwisie http://zrzutka.pl/z/psychoporadnia (możliwy przelew z konta bankowego, za pomocą karty debetowej lub kredytowej oraz BLIKiem) lub ekspresowym „przelewem na telefon” w systemie BLIK.